Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Monday 19 November 2012

Shaklee utk tenaga, tekstur kulit dan pelangsingan

Catatan di Kampung Padang, Kuantan Pahang.

Perkara yang best tentang mengamalkan rangkaian Shaklee ialah walau set apa yg kita ambil, pasti dapat faedah pemulihan tenaga, kesan baikpulih tekstur kulit dan pelangsingan badan.

Pemulihan tenaga

Badan rasa ringan, segar, tak mengantuk pd waktu yg tak sesuai. Kadang2 wanita berjaga malam utk tugasan rumahtangga dan penjagaan anak2. Dengan izin Allah, walau sibuk di siang hari, tenaga masih tersimpan utk hasil kerja yg berkualiti. Tak cukup rehat pun masih boleh bertahan dan rehat la bila berpeluang. Maksudnya kita boleh tanggung beban kerja yg banyak tapi pulihkan semula dgn rehat kemudiannya

Baik pulih tekstur kulit

Ambil ESP, Vit C,Vit E, atau GLA atau lain2 utk sasaran manfaat yang tertentu, yg pasti, kita dapat kulit muka yang lebih berseri (kekusaman wajah akan kurang, nampak lebih bersih dan sihat). Tak hairan la kalau  ramai yang akan kelihatan lebih muda. Apa lagi kalau mereka memang makan supplement utk kecantikan kulit wajah. (Kulit bahagian lain pun cantik tapi org tak leh nilai kerana kita tutup aurat. (Tuan punya badan yg tahu la...) 

Pelangsingan badan

Kalau sekadar makan beberapa produk pun dah nampak kesannya. Apalagi kalau memang makan produk yg khusus sasar utk pembetukan tubuh badan. Kadang2 berat badan tak byk turun tapi badan jd lebih kemas dan pejal. jadi, bentuk tubuk jadi  lebih baik. Bagi saya, shaklee membuang lemak di bahagian yg tak perlu, tetapi masih kekalkan mana2 yang perlu. (Tak la kita jadi papan sekeping kerana kurus...)

Catatan di atas sekadar perkongsian yang disimpulkan dari komen2 rakan dan pengguna saya yang setengahnya malu utk tampil bercerita. Bagi anda yang belum mencuba, sudi2kan mencuba 1-2 produk dulu. Anda tak akan rasa menyesal tetapi jgn jadikan kos sbg penghalang kerana org yg memberi alasan tak akan dapat apa yg dihajatkan. (Yg tinggal adalah angan2)


Gambar produk2. Silakan baca seterusnya....

No comments:

Post a Comment