Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Wednesday 28 November 2012

kulit cerah dgn Nutriwhite Shaklee

Saya nak kongsi hasil penggunaan Nutriwhite Shaklee. Sangat mengujakan...


Gambar ni diambil semasa belum guna Nutriwhite: set pencerahan...
Waktu ini muka saya sangat berminyak.Liang roma juga terdedah besar seperti kawah2 di permukaan bulan...Hu hu. Kalau teropong dekat2, banyak black head sekitar hidungku yang tak mancung itu....
Selalu rasa muka comot.. dah la tahi lalat banyak...(itu baru yang dalam gambar, belum lagi tak dipapar dalam gambar...tepi mata dan tepi bibir)


Gambar kedua ini baru diambil.
Baru 3 hari guna set pencerahan.... Puas hati... Saya cadangkan rakan2 gunakan sama....Lagipun saya yakin produk ini tak memudaratkan atau tercemar dengan bahan bahaya. 

Betul kata orang, tak cuba kita tak tahu. 

Cakap tanpa bukti pun tak elok...Rasanya dengan kos yang saya keluarkan, set ni boleh bertahan sekitar 2 bulan atau lebih. 

Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Keluarkan sedikit belanja untuk diri kita...

Untuk keterangan setiap produk kunjungi artikel nutriwhite-utk-wanita-asia.
Hubungi Ieja 0192247004 atau pengedar terdekat anda

No comments:

Post a Comment