Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Thursday 25 June 2015

B complex paling lengkap

Kombinasi Kesemua Vitamin B Hebat

Vitamin B Penting untuk Kesihatan yang Baik

Adakah anda mendapat Vitamin B yang mencukupi?

Tekanan hidup, pengambilan alkohol dan preskripsi ubat-ubatan berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan Vitamin B di dalam tubuh. 
Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi penyaluran tenaga bagi
proses metabolisme.'

Vitamin B Lengkap



Shaklee B-complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang diperlukan oleh tubuh anda bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, peparu dan organ-organ penting yang lain.' 

- Buku Panduan Produk Shaklee-

PERBEZAAN SHAKLEE





Senarai bahan nutrisi dalam B Complex Shaklee


Para saintis Shaklee telah mencipta asid folik secara semula jadi yang pertama di dunia dengan kadar keboleh serapan [bioavailabiIity)yang sangat tinggi dan berkualiti. Ini kerana, asid folik yang semula jadi tidak mudah untuk diserap oleh tubuh, dan hampir 99% asid folik yang terdapat dalam pasaran bersifat sintetik.

B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B- kompleks untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna.


Perbandingan nutrisi B Complex 


Kelebihan atau kekurangan akan menyebabkan ketidakseimbangan vitamin B dalam tubuh. Vitamin B adalah vitamin larut-air, sebarang lebihan tidak akan disimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem percernaan. Oleh itu, adalah sangat penting untuk kita mengambil vitamin B-kompleks setiap hari.

Testimoni B complex di pautan di bawah.


Untuk makluman lanjut Ieja 019 2247004



No comments:

Post a Comment