Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Sunday 19 April 2015

ANTI SUPPLEMENT

ASALNYA SAYA SEORANG ANTI SUPPLEMENT!!!

TAPI BYK MASALAH KESIHATAN..
Satu hari kawan lama berkata.."Saya kenal akak sbg org yg tk kisah ttg vitamin..mcm mana skrg akak dh blh berubah?"
Jawapan : Saya mmg sukar dipengaruhi.. tapi saya SETIA bila saya sudah SUKA.
Maka saya tak suka kempen berlebih2an  krn saya bygkn saya di tempat org yg saya KEMPEN tu...bosan, menyampah, kalau boleh nk elak dr bertemu org yg suka desak2 ni.

Oleh itu memadailah untuk MENGAJAK kalian menyertai saya sbb rasanya byk perubahan yg dinikmati sejak mengamalkan Supplement ini. Saya juga kongsi apa yang saya tahu.. yang kawan kongsikan atau pelanggan rasakan..

Buktinya..saya mmg bukan suka lompat2 dr 1 produk ke produk utk kejar keuntungan.  KESAN mknn saya ini lbh penting utk diKONGSI.

"kita bertanggungjawab di atas kesihatan kita... mkn la mknn yg berkhasiat, ubat dan supplement" kata seorang motivator..

Jom try kemas2kan segar2kan badan, sihat seadanya sehingga kita tua... sambil rasa manfaat kesihatan dgn produk Shaklee.

-JANGAN PERKECILKAN PILIHAN SAYA KERANA SAYA AMALKAN MENGHORMATI PILIHAN ORANG LAIN.-



Ikhlas..
Kalau rasa nk tanya apa2.. boleh pm saya. Kalau nak dirahsiakan pun boleh..rahsia anda hanya akan terbongkar bila anda rasa gembira dan kuat untuk membongkarnya... krn stgh org tk tahan diusik2 bila dia mula mkn set kecantikan, set slimming dll.
SEKIAN CELOTEH HARI INI.

Ieja 019-2247004

No comments:

Post a Comment