Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Wednesday 11 March 2015

Penawar sakit sendi

TANYA ORANG BERPENGALAMAN..

"Hmm.. I muda lagi.. mana ada sakit lutut..naik tangga, turun tangga semua boleh lagi"

Bagi saya yang ada pengalaman sakit teruk di lutut sehingga mengganggu kehidupan harian.. saya boleh kenal pergerakan dan gaya orang yang ada masalah sendi ni..

"Makan glucosamine+ condroitin.. kurang la sikit sakitnya."

Saya & suami juga ada pengalaman yang sama..tp tak pernah selesai dan bebas dari masalah sendi..

TESTIMONI BERKAITAN MASALAH SENDI DAN TULANG BELAKANG
KISAH 1
Ini testimoni daripada ibu kawan kami Laila

KISAH 2
 Kalau ada masalah begini.. Kombinasi produk ini pun boleh bantu..sambil dapat manfaat2 sampingan yg superb tu...

KISAH 3


Pada usia 44 tahun
Saya byk cedera kerana bersukan masa muda2. Daripada umur 15 tahun, hingga ke universiti dan sampai ke zaman dah bekerja.
Antaranya cedera di leher, lutut dan pergelangan kaki.

Suami pun sama.. athlit juga.
Jadi saya dan suami pernah mengamalkan glucosamine condroitin tapi tk byk kesan.. mgkin byk sgt kecederaan kami kot..

Sampai ke peringkat saya masih blh bjalan, tapi tk blh bengkokkn lutut. Sakit sgt2.
Saya berkebun di sekolah pun membongkok, tak blh mencangkung. Cuma org tak perasan..saya pun malu nak ngadu atau bcerita pd org.

Solat? Saya tak blh duduk antara 2 sujud. So..alternatifnya ialah duduk di kerusi.. rasa keciknya diri..muda2 lg.. 
( masa tu 41 thn) dh tak blh solat normal.

Adik suggest AJHT. Saya tawakkal dan akur je..sbb lutut bengkak dan dh rasa redha kalau perlu operation..

Syukur AJHT sampai dulu.. dan suami tangguhkan bawa saya ke hospital..( takdir dr Allah). Masa tu lutut dah bengkak.
Selesai 1 botol..@1 bln, 80% dah pulih tapi rasa was2 lg nk solat normal.. lps 2 botol.. 100% pulih.. bebas mencangkung dan melipat lutut.. sblm tu dah bergayut rasanya nk blh turun tangga.. sakit sgt2..

Skrg mmg berani berlari naik tangga..mcm zaman training basketball di usia 17 thn dulu..

Apa lagi nk komen?
Cuma...
.
.
ALHAMDULILLAH.



KISAH 4


Kecederaan kerana slipped disc
Jadi.. tak kiralah kamu muda atau tua.. kami blh share apa yang telah membebaskan kami dari masalah SENDI terutama LUTUT.

 , w.app, telegram atau sms 019-2247004

No comments:

Post a Comment