Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Saturday 14 September 2013

set utk slipped disc

Sudah menjadi rutin saya menghubungi dan berbincang dengan pelanggan. Untuk memastikan mereka tiada masalah dgn produk Shaklee yang mereka ambil.


Semalam saya menghubungi beberapa pelanggan dan seorang daripadanya telah ambil #slipdisc set beberapa minggu lalu.

 

Alhamdulillah, dengan izin Allah dia merasai hasil dan kesan positif. Excited dgn kemajuan kesihatannya.. dia memesan produk utk kesihatan isteri pula. Untung la isteri... suami ambil berat.




Isterinya saya hadiahkan sampel Vitalea bersama set yg si suami beli. Alhamdulillah masalah elergik si isteri tak timbul dgn pengambilan shaklee. Apalagi.. jatuh cinta pada Shaklee pulak... 


Si suami dah pesan Vitalea dan Ostematrik. Janjinya.. "Kak, saya akan sambung set slip  disc saya ni sampai abis 2 set. Bila dah betul2 berhasil.. saya akan recommend pd org."

Bagi yang ada masalah serupa atau masalah lain spt letih, stress dan sbgnya... jgn segan utk hubungi saya Semoga beroleh sejahtera dan kesihatan utk terus berjuang dan mudah beribadat kepada Allah.

Hubungi ieja 0192247004 ID 889811

No comments:

Post a Comment