Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Tuesday 13 August 2013

Tua tanpa sakit sendi

Assalamualaikum dan salam sihat.

Sedar atau tidak, ibu bapa kita yang sudah tua menganggap sakit lutut dan sendi sebagai pakej penambahan usia mereka. Jadi tanggung jawab kita sebagai anak ialah memeberi mereka peluang menikmati Advanced Joits Health Tablet. Ia akan membantu melepaskan ibu bapa kita dari kongkongan sakit sendi, Insyaallah. Sakit sendi ini boleh diatasi... mudahlah ibu bapa bergerak dalam usia yang sudah lanjut, nak banyak beribadah pun lebih selesa.

Photo: Sedar atau tidak, ibu bapa kita yang sudah tua menganggap sakit lutut dan sendi sebagai pakej penambahan usia mereka. Jadi tanggung jawab kita sebagai anak ialah memeberi mereka peluang menikmati Advanced Joits Health Tablet. Ia akan membantu melepaskan ibu bapa kita dari kongkongan sakit sendi, Insyaallah. Sakit sendi ini boleh diatasi... mudahlah ibu bapa bergerak dalam usia yang sudah lanjut, nak banyak beribadah pun lebih selesa.

Masa mudanya ayah aktif sukan da yang terakhir dia menjadi pengadil bolasepak bertauliah daerah Kuantan. Dari segi logik, sah la dia ada banyak masalah sendi..

Pada usia 71 tahun ayah saya masih mengusahakan sawah padi. Tiap hari ayah akan turun ke sawah, memastikan tanamannya terjaga rapi..

Rahsianya..Advance Joint Health Tablet dan beberapa produk Shaklee yang lain.

Tengok ayah dengan pen walaupun pada hari raya... dia antara tulang belakang yang menguruskan j.kuasa sawah padi kampung kami selama puluhan tahun...berurusan dgn jabatan kerajaan yang berkaitan dengan hal tanaman padinya. Sekarang melatih anak2 muda utk menjadi pelapisnya. Sambil tu ayah juga ternak kambing kecil2an dengan bantuan adik2.. Ayah memang tak tau diam..



(Terima kasih ayah kerana membesarkan kami dengan keringat dan susah payah..)


Untuk berkongsi maklumat contact 0192247004 Ieja ID 889811

No comments:

Post a Comment