Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Sunday 11 August 2013

Masalah sendi dan sakit lutut

Musim raya ini bila balik kampung berjumpa ramai ahli keluarga yang dah berusia. Ini lah produk yang saya kongsi dgn mereka. Mereka ni type yg suka berkebun, bela ayam, bea lembu, kambing dan macam2 aktiviti.. Jadi bila lutut dan sendi bermasalah kehidupan kurang seri kerana hobi mereka terpaksa mereka lupakan.

saya mahu mereka happy dgn memulihkan semula keupayaan sendi mereka. Saya tahu ia mmg berkesan kerana saya, suami, ayah dan ramai ibu bapa rakan yang dah berjaya mendapat khasiatnya.



Manfaat Shaklee Advanced Joint Health dalam 3 cara

Menyokong keselesaan sendi
(Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

Bertindak sebagai kusyen
(Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.

Memelihara tisu penyambung yang sihat
(zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.


Saya hanya share, anda boleh buat pilihan utk hubungi saya utk pertanyaan..


Ieja 019-2247004 ID 889811


No comments:

Post a Comment