Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Saturday 12 January 2013

Bebaskan diri dari kongkongan sakit sendi


Seorang insan merasakan dirinya sangat bertuah dipertemukan jodoh dengan mama...he he he.. Pada masa yang sama dia juga rasa bertuah dipertemukan dengan Advanced Joints Health Tablet.

Sejak di bangku sekolah beliau sangat aktif bersukan. Zaman sekolah rendahnya bermain bola. Sambung pulak di sek men.. main bola lagi... Alhamdulillah bakat ada la sikit.. wakil daerah dan sebagainya.. Sambil2 main ragbi. Mama tak korek sangat... ini sekadar apa yang diceritakan pada mama.

Dipendekkan cerita... di universiti main ragbi... wakil varsiti, negeri dsb...

Biasalah kehidupan insan bersukan, terseliuh, tergeliat tu pun sebahagian pakejnya. Zaman usia 30an, lutut hampir dioperasi  tetapi ditangguh2 dan cuba berubat cara tradisional. Sekitar umur 35 tahun, pergelangan kaki pulak patah semasa main bolasepak. Terpaksa juga jalani pembedahan. Ada la besi dalam kakinya sehingga sekarang.


Lebih kurang macam ni la selepas pembedahan (Kredit utk amieda-luv.blogspot.com)

Dah umur 4oan... berjalan pun kurang selesa. Kalau turun bersukan, bila balik  ada je yang sakit, lutut, betis dan macam2 lagi. Dah jiwa sukan.. tetap juga bersukan..jalan terdengkot2.

Beliau pernah makan produk lain yang dibeli di farmasi (agak popular juga) Mama pun cuba tetapi kesannya sangat minimum. Masih terbatas pergerakan kami.

Tahun lalu... selepas mama sendiri mendapat manfaat dari Joints Health Tablet, mama syorkan pada insan ini. Alhamdulillah selepas seminggu... sudah banyak kesan baiknya... Jalan pun tak perlu menyeret kaki yang pernah patah.. Solat dan bergerak duduk bangun pun lebih selesa..(dah tak terdengar keluhan)  bangun pagi pun lebih segar urat dan sendi.. Sakit pinggang sudah  jarang diadukan pada mama...

Sekarang hampir 6 bulan, masih terus amalkan Joint Health Tablet. Alhamdulillah memandu ke sana sini utk kerja luar... masih selesa dan tidak menunjukkan kemerosotan kesihatan atau mengeluh sakit badan.
Aktiviti rutin berjalan seperti biasa. Kalau dulu... selepas patah pergelangan kaki.. beliau hanya main futsal seminggu dengan warga2 emas dan rakan sebaya dgnnya.. Sekarang dah mula berjinak2 semula dengan bermain bolasepak di padang besar ( soccer). Dulu seminggu .sekali, sekarang dah mula 2 kali seminggu malah ada kalanya 3 kali seminggu.

















Begitulah khasiat Advanced Joints Health Tablet kegemaran kami.

Cara makan 
2 biji setiap pagi.

Mesti cuba... untuk diri sendiri atau rakan dan keluarga yang memerlukan.. terutama sekali warga emas...

Jangan tangguh untuk hubungi Ieja 0192247004 utk harga istimewa Januari ini sahaja.


1 comment:

  1. saya makan sejak jun lalu, suami pulak makan sejak julai/ogos 2012... memang tak menyesal..wajib tiap hari ambil tablet ni..

    ReplyDelete