Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Saturday 17 November 2012

vitamin c

Sustained Release Vita-CTM500 mg


Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam

Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.*

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 Kod Produk



  • Vitamin C menolong pembentukan kolagen sejenis protein yang menyusun tubuh manusia. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Dengan memakan  Vit C kulit lebih licin, tegang dan cantik, Luka cepat sembuh kerana  tisu badan yang kuat.
  • Vitamin C memnguatkan salur darah agar tidak mudah pecah, mencegah pengerasan salur darah, membantu proses metabolisma kolesterol iaitu pembentukan asid hempedu yang penting dalam proses pemecahan lemak. Penghidap darah tinggi amat digalakkan mengambil vitamin C bagi mengelakkan  angin ahmar dan jantung tersumbat.
  • Detoksifikasi. Vitamin C berupaya mencantumkan bahan logam berat seperti plumbum, raksa, arsenik dan lain-lain toksik menjadikan ianya tidak bahaya pada buah pinggang dan dapat dinyahkan daripada badan dengan mudah. Vitamin C baik kepada perokok kerana ia membersihkan darah dan mengelakkan buah pinggang daripada mengalami kerosakan yang teruk.
Untuk Vitamin C di atas hubungi Ieja 0192247004

No comments:

Post a Comment