Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Friday 23 November 2012

surgeri ganti sendi- kosmo 23nov2012

Hari ini saya cuma nak berkongsi bahan yang dibaca dalam kosmo 23nov 2012. Seram pun ada tengok sendi kena surgeri begini tapi teringat juga keluhan saya sendiri semasa sakit lutut teruk sekitar bulan mei 2012. Saya rayu pada suami "jom la kita pergi hospital, operate pun operate laa...." Masa tu memang tak tahan, lutut kiri bengkak, bergerak susah..pincang rasanya hidup. dalam fb pun saya asyik mengeluh hal yg sama. 

Alhamdulillah sempat mengenali Joint Health Tablet Shaklee. Sekarang rasanya 90 % pulih. Tak sempat la jumpa pakar. Sesungguhnya Allah mengatur segala yang terbaik buat kita jika kita berusaha. 
(pendapat saya) Harapan dan doa saya, kesihatan ini berkekalan. Ameen. 


Bahagian sendi yang menjalani surgeri -KOSMO


sendi tiruan ganti sendi yang haus- KOSMO


info ttg kos terbabit-KOSMO

Mungkin anda tidak alaminya tetapi terjadi kepada orang tua, suami, isteri, adik, kakak, abang dan rakan.
Bertindak sekarang dan selamatkan sendi sebelum terpaksa lalui prosedur ini.

Utk perbincanagn lanjut hubungi ieja 0192247004 ID Shaklee 889811

No comments:

Post a Comment