Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Sunday 31 August 2014

penapis air murah



Bendasing tersembunyi pada air bersih. Putarkan paip rumah anda. Lihat air yang keluar. Airnya mungkin nampak bersih tapi setakat manakah ianya selamat untuk diminum?

Sebenarnya, bahan kimia seperti racun perosak, logam berat dan bahan cemar industri yang boleh membahayakan kesihatan mungkin terdapat dalam air yang anda sekeluarga minum saban hari. Tambahan pula, 20% daripada punca pendedahan plumbum terhadap manusia datangnya daripada air minuman.

Istimewanya, air yang lebih bersih dan sihat datangnya dari sebuah Jag Air sahaja!













Air yang lebih bersih dan sihat tersedia untuk 365 hari

Get Clean® Water, merupakan sistem penapisan air multipaten yang baru. Berbanding dengan Jag air yang lain, Get Clean® Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean® Water merupakan sistem penapis jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisisemula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. la juga berupaya menapis 303 liter (80gelen) air bagi setiap turasan.



AIR yang lebih bersih dan sihat atau pun BUMI yang lebih bersih dah sihat?

Sudah tentu kita boleh menikmati semuanya!

Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!

• Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum,

merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain' disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!

• Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!'

• Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap 4 turasan-dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.2 *

• Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama

Pilihan Bijak!

• Hanya beberapa sen bagi seliter air

• Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak

• Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik

• Ringan dan mudah dibawa

• Menjimatkan kos - tanpa perlu dimasak



































Gambar di atas ialah eksperimen yang mama lakukan sendiri di rumah. untuk buktikan kadar penapisan yang benar2 berkesan, mama tapiskan air teh yang telah dibancuh dan hasilnya ialah air yang lebih bersih dan warna teh benar2 hilang apabila mama ulang menapisnya.

memang best penapis ringkas ini. mama juga tak perlu ingat bila nak tukar fiter, penunjuknya sentiasa berputar memeberi info. Bila merah 80 gelen, sila la tukar. Mudah, murah lagi.

Untuk tahu lanjut tentang pengalaman kami menggunakan jag ini..



ieja 019 224 7004
Atau klik link ini

Order jag penapis air



No comments:

Post a Comment