Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Wednesday 6 March 2013

atasi masalah kekurangan kalsium



1 tablet Ostematrix Shaklee bersamaan dengan 1 gelas susu kalsium tinggi, dan bersamaan jugak dengan 80 biji badam.

Ramai kawan dah menyukai ostematrix Shaklee ini... yang lenguh pinggang dah rasa lega, yang sakit tumit dah mula senyum, yang lenguh2 dah mula ceria...yg susukan anak dah rasa suka..

BERITA BAIK UTK SEMUA
Bulan mac menjanjikan Ostematrix Shaklee yang lebih murah. Di hq, anda boleh beli dgn pakej beli 6 dapat percuma 1. 


Ada satu perbezaan selepas amalkan ostematrix.. 

akak2 yang dah umur 40 ke atas.. ada tak rasa bila berjalan bahu kita tu nak jatuh je ke depan.. seolah2 kena guna tenaga bagi menyokong badan utk tegak.. Cuba semua akak2 perhati struktur tubuh masing2 baik2.

Selepas amalkan ostematrix ada sedikit beza.. Dulu, jalan mcm nk membongkok, bahu rasa berat. Sekarang selesa jalan tegak (bukan dibuat2). Tulang rasa kuat..Ha ha...mungkin kah perasaan sahaja?

Sebabnya?
Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.



Contact utk maklumat lanjut. 0192247004. harga terkejut!!!!

No comments:

Post a Comment