Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Friday 11 January 2013

Enfuselle untuk 'warga cemas'




Hari ni nak kongsi testimoni seorang pengguna lelaki yang membeli sejak bulan Oktober dan berdisiplin menggunakan Purifying Cleansing Gel. Beliau dapati buihnya sangat halus dan banyak, kulit jadi kurang berminyak, lebih bersih, kurang kusam dan memang tona kulit lebih cerah. Dah 3 bulan, masih ada hampir 1/2 botol lagi. Gel ini sangat pekat dan hanya digunakan sedikit sahaja... sebab tu jimat....Bayangkan harga RM88.75 /90 hari... baru 98 sen sehari. kalau baru habis setengah, maksudnya rm88.75/180hari adalah rm49 sen sehari. Itu kalau harga normal. Belum harga bisik2... he he



Inilah purifying toner yang digunakan bersama Enfuselle Purifying Cleansing Gel. Mengecutkan liang roma selepas dicuci. Kulit jadi lebih lembUt dan halus. Dikatakan sesuai utk warga usia 40an ke atas...(IAITU WARGA CEMAS BUKAN WARGA EMAS... HE HE HE)


Lagi produk dalam rangkaian penjagaan kulit wajah Enfuselle. baca untuk maklumat lengkap. Ini adalah hasil dari kajian yang dijalankan oleh Shaklee... Benar bukan palsu..

Kalau berminat contact sekarang... harga istimewa boleh 
dirundingkan.





No comments:

Post a Comment