Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Monday 21 January 2013

awet muda... langsing.. bertenaga

Lagi gambar pengguna Shaklee Collagen Powder









Lihat kesan Shaklee Collagen Powder pada mama yang umurnya hampir 50 tahun ni..  Patutlah beliau sangat setia dengan produk ini. Kebelakangan ini beliau ditegur rakan2 kerana wajah tidak begitu dimamah usia. Orang kampung kata "Awet muda" Ini gambar beliau... kalau lihat beliau dengan anak daranya.. macam adik beradik. Hmm... lebih kurang akak sulung dgn adik bongsu la... Beliau dapat rasa kesannya selepas 2-3 minggu gunakan SCP.  

Saya pernah terbaca rakan sekuliahnya dulu mengulas mama ini nampak muda mcm zaman belajar dulu .. (Biar betull... 20 tahun tu..)
























Mari sama2 kongsi kebaikan Kolagen Shaklee... Membekal tenaga, lancarkan pembuangan najis, kurangkan kekenduran kulit. Jadi garis2 muka semakin kurang jelas, pigmentasi semakin pudar...Badan rasa ringan dan bonusnya ia  blh melangsingkan badan...

Seperti mama ini...dah cuba baru tahu. Jom lakukan utk kepuasan diri sendiri. Dapat dua faedah, sihat dan cantikkkk.

"Bersyukur dengan rezeki yang Allah berikan...Kami hanya berkongsi apa yang baik, bukan dengan tujuan bermegah2... Tapi, kalau bercerita dengan disertakan bukti.. itu lebih menyerlahkan kebenaran cerita.. Insyaalah itulah tujuan kami"

Terimakasih atas ehsan si pemilik testimoni.

Hubungi Ieja 0192247004
ID Shaklee 889811

Dicatat di Rumahku Syurga ku...

No comments:

Post a Comment