Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Thursday 27 December 2012

mealshake shaklee utk selera makan, kulit cantik.


Ingat kisah Adam yang tak sempat menikmati susu ibu lebih lama kerana mama kena denggi?
Sebagai ikhtiar, mama berikan Adam susu yang dicampur mealshake dgn doa Adam akan lebih berselera makan dan lebih sihat.

Alhamdulillah, Adam kongsi mealshake Shaklee dengan Kakak Mia tembam (masa lahir berat mia 4.14 kg lahir pukul 4.41 petang).  Kakak Mia menyusu ibu tanpa campur susu formula. Memang Kakak Mia sihat dan lincah... Mia memang suka mealshake, kosong, milo atau bandung.



Sejak campurkan susu Adam, selera makannya memang ketara meningkat... Seronok bila Adam datang pada mama bawa pinggan dan tujukkan periuk meminta nasi... Adam akan rapat apabila melihat kakak2 makan, minta cikitttt!!! Satu fenomena yg sangat mengujakan selepas lama Adam tak selera makan dan asyik sakit.


Sudah kena tangkap....Adam menikmati nasi yang dibawa lari ke depan TV, beralaskan kerusi pun jadikkk...

Bagi rakan2  yang menghadapi masalah yang sama, cubalah mealshake, berbaloi utk wang yang dikeluarkan. Bukan sahaja utk anak kecil, boleh juga diminum oleh sesiapa sahaja untuk kesihatan dan meningkatkan selera makan. (bg yg masalah selera makan seperti Adam)

Untuk Mia pula, seleranya yang membimbangkan kami sudah mula terkawal... Ramai yang dah mula menegur Mia tak tembam sangat macam dulu. Bagaimanapun, mealshake masih memberi Mia tenaga. Bonus pula bila kulit Mia yang kelat2 sikit tu dah semakin gebu dan cerah, kelihatan bersih dan mulus..Begitu juga Adam. 

Apa lagi yang ibu mahu selain daripada melihat anak2 membesar dengan sihat? Ucapan syukur dan Alhamdulillah di atas rezeki dan nikmat yang Allah berikan..

Untuk perkongsian lanjut tentang produk Shaklee...

hubungi Ieja 0192247004, sms atau whatsapp. ID Shaklee 889811
Baca lagi di adam dan mealshake

No comments:

Post a Comment