Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Friday 16 November 2012

Manjakan badan

Salam hormat. Anda dah Shaklee?

Harini tak sempat mengadap blog lama2 sebab banyak tugasan yang perlu diselesaikan. Dah penat2 bekerja dan perah otak saya jemput tukang urut saya ke rumah... Lega bila urat2 dan otot dan diselaraskan balik... Almaklum, asyik menaip, merumput, melayan anak2 yang ambil peluang berdukung cuti2 ni... memang tak sedar badan tergeliat terkehel sana sini..

Yang bestnya tukang urut saya adalah sepupu suami, call je.. haa tu dia dah tercegat depan pintu... Memang ligat orangnya.. Ke sana sini ikut jemputan pelanggannya. Telefon aje... dia cari rumah pelanggan sampai dapat. Sebut je kat mana, otak dia macam GPS...Jalan apa yang takde dalam kepala dia.. Respek. 50an tapi tenaga nya.. memang tak tau penat. Pelanggannya melayu, cina, india, mat saleh semua ada...

Sekali dia datang saya, anak2 memang ambik peluang. Pastu dia ke rumah kakak ipar di sebelah rumah kami... Lagi... dia drive pulak ke rumah adik ipar d Puncak Alam...Tak dapat siang, malam dia datang. Ha ha... thank you kak Pau (Fauziah) @ Catt (Khatijah). We love you.

Boleh call dia jika perlu... kak pau@ Catt Tel 0125473558 atau 0129309578

No comments:

Post a Comment