Cepat Sihat

Cepat Sihat
kesihatan, kecantikan, awet muda, slimming, petua, renungan

Wednesday 23 January 2013

singkir lemak, toksin dan najis





Pembersihan Kolon

Anda perlu membersihkan kolon kerana ...

Tiada siapa yang mahu menyimpan satu pembetung najis yang kotor di  dalam badannya?


Badan kita perlu menyingkirkan sisa. Persekitaran Dan makanan  kita kini  adalah penuh dengan bahan kimia toksik. Satu kolon bersih adalah penting untuk kesihatan yang baik.

Toksin akan meracun seluruh tubuh. Jadi operasi pembersihan kita wajar bermula di kolon.

Tetapi - Kenapa anda perlu membersihkan kolon?




Gambar bahagian dalam usus yg bersih





Gambar dalam usus yang kotor

Diet kita banyak lemak - terutamanya terlalu banyak lemak tepu.

Lemak yang berlebihan menjadikan najis melekit. Bayangkan  gris yang melekat kepada segala-galanya dan sukar dicuci. Gunakan imaginasi kreatif kita... Heee...ia melekat di seluruh perjalanannya dan akhirnya berkumpul di kolon. Di sini lah serat membantu utk memegang lemak dan membawanya keluar apabila kita membuang najis.

Johns Hopkins Colon Pusat Kanser dan Mayo Clinic telah menyatakan dengan jelas bahawa peningkatan lemak tepu dalam diet dan kurang  serat meningkatkan risiko kanser kolon. Banyak yang boleh disebabkan oleh lebihan najis melekat kepada dinding kolon.

Ingat - tiada proses badan yang sempurna. Jika segala-galanya di dalam badan berjalan dengan sempurna, kita tidak akan jatuh sakit atau menjadi tua. Kerana itu diet seimbang  sangat penting.

Sumber rujukan :pillfreevitamins.com

Masalah sembelit

Faktor pemilihan diet mempengaruhi keadaan ini. Bila dah terjadi... susah la.. Kotoran lewat disingkirkan.. Toksin berpeluang merebak...

Jadi kawal pembuangan najis dengan Herb Lax. Dgn herb lax kita tak risau terjadi cirit birit atau sebagainya. Ia hanya mengatur badan kita utk menyahkan najis dari kolon. Apabila proses pembersihan selesai, kunjungan ke tandas akan segera berhenti.. Perut rasa kempis, badan rasa lega... kepala pun tak pening. Buang angin pun tak busuk sgt.

Secara tak langsung, dapat faedah kelangsingan...



Baca pula pengalaman pertama kali herb lax

Hubungi Ieja 0192247004
ID Shaklee 889811

No comments:

Post a Comment